CAT
L'Asian Summer Film Festival —a.k.a Festival Nits de Cinema Oriental de Vic— és un certamen dedicat al cinema provinent dels països asiàtics, amb 20 anys de trajectòria, en el qual cada any es projecten una cinquantena d'estrenes i pel qual passen més de 10.000 espectadors cada any. 

En aquest cas, l'objectiu era representar l’essència del Festival. I ho vam fer inspirats per l’art del packaging tradicional dels païssos d'Àsia, així com l’ambient dels mercats i suburbis del sud-est asiàtic. La imatge que protagonitza el cartell és una bossa de paper envasada a la forma tradicional xinesa que conté l'essència de l'Asian Summer Film Festival, la representació d'un regal pel seu fidel públic.   

Per acompanyar la imatge d'aquest esdeveniment, hem creat el Nitòman, un nou llenguatge de kanjis —caràcters o ideogrames que representen un concepte o idea concrets—, perquè els fans del Festival tinguin un idioma propi amb el qual identificar-se. Aquest llenguatge anirà creixent amb les edicions futures. 

A l'hora de desplegar la marca, hem volgut transformar Vic i els diferents espais de l’Asian Summer Film Festival en suburbis d'una ciutat asiàtica imaginària, on els neons i els pictogrames exòtics acompanyen la calidesa de les nits d’estiu.


ENG
The Asian Summer Film Festival —a.k.a. Festival Nits de Cinema Oriental de Vic— is an event dedicated to cinema from Asian countries, with a 20-year history, in which around fifty premieres are screened each year and which attracts more than 10,000 spectators every year.

In this case, the goal was to represent the essence of the Festival. And we did it inspired by the art of traditional packaging in Asian countries, as well as the atmosphere of markets and suburbs in Southeast Asia. The image in the poster is a paper bag packaged in the traditional Chinese way that contains the essence of the Asian Summer Film Festival, a representation of a gift for its loyal audience.

To accompany the image of this event, we have created the Nitòman, a new language of kanjis —characters or ideograms that represent a specific concept or idea—, so the fans of the Festival have their own language with which to identify themselfs. This language will grow with future editions.

When deploying the brand, we wanted to transform Vic city and the different spaces of the Asian Summer Film Festival into the suburbs of an imaginary Asian city, where neon lights and exotic pictograms accompany the warmth of summer nights.




        
   


   


You may also like

Back to Top